Begin week 2 :) - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van ItsTimeForAfrica - WaarBenJij.nu Begin week 2 :) - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van ItsTimeForAfrica - WaarBenJij.nu

Begin week 2 :)

Door: Mark

05 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Knysna

Reisblog maandag 4 augustus.
Uitrusten

Vandaag hebben we een rustdag gehad, 's ochtends heeft iedereen rustig aan gedaan en ben ik bezig geweest met mijn getuigenis voor te bereiden die ik morgen ga geven op de high school in Knysna. 's middags zijn sommige actief bezig geweest en anderen weer wat rustiger en vanaf half 5 tot half 7 zijn we wezen vergaderen over de sportdag van komende zaterdag. Verder hebben we 's avonds na het eten gezellig een spelletje gedaan en vroeg op bed gegaan want iedereen was na het weekend flink moe.

Reisblog dinsdag 5 augustus.
Getuigenis, vergaderen en braaien

's ochtends zijn we na het eten naar de high school geweest en daar heb ik mijn getuigenis gegeven in de pauze, ik merkte duidelijk hierin de leiding van god en alles is soepel en vlekkeloos verlopen. Na het middageten zijn we naar Theo gegaan en hebben daarna de inkopen gedaan en de skilatten ervan gemaakt voor het achtkamp, hebben in elke bijbel voor de kinderen van Karatara een tekst voor hun geplakt en hebben de inkopen voor de sportdag van zaterdag gedaan.
Toen kwam het mooiste van de dag: BRAAIEN bij Gosse en Simone. Heerlijk gegeten, veel gezelligheid gehad en toen weer naa de B&B toe.

Nog een prettige avond verder toegewenst aan alle volgers en tot morgen

Wij zijn een groep van 9 jongeren uit Friesland op zoek naar avontuur in Knysna, Zuid Afrika! Wij gaan naar Immanuel Ministries en Good news ZA om daar mee te werken en het helpen organiseren van vrijwilligersprojecten. Dit houdt vooral een actieve vakantie in met veel sport, kinderen en culturen!

Actief sinds 18 Juli 2014